Nødvendige

Varighed

30 minutter - 400 kr.

60 minutter - 700 kr.

Jeg vil primært kontaktes på

Jeg har læst og accepteret vilkårene beskrevet herunder

Bestil

Køb et gavekort til prøvemedlemskab

Gavekortet giver ret til et prøvemedlemsskab til Stauning Flyveklub, hvor du bliver introduceret til flyvning med UL fly. Derudover indeholder gavekortet også en flyvetur på hhv. 30 minutter eller 60 minutter sammen med en erfaren pilot, så du er i gode hænder under hele flyvningen.

På denne måde kan du på en sikker måde finde ud af, om det er noget for dig, og om din rejse til at blive pilot for alvor skal i gang.

Det med småt...

Du er naturligvis på ingen måde forpligtet til et medlemskab i Stauning Flyveklub.

Tidspunktet for flyvningen aftales mellem dig og piloten.

Piloten afgør suverænt, om flyvningen kan gennemføres på en sikker måde. Dette omfatter bl.a. vejr og vind, vægtberegninger og andre forhold. Kan flyvningen ikke gennemføres den aftalte dag, f.eks. pga. vejret, aftales et andet tidspunkt.

Prisen for gavekortet omfatter alle dine omkostninger i forbindelse med selve flyvningen. Dette er bl.a. brændstof, lufthavnsafgifter, forsikringer ol.

Piloten bidrager med sin rimelige andel og tid.

Du modtager gavekortet på e-mail når vores kasserer har modtaget betalingen

Flyvningen finder sted fra Stauning Lufthavn

Gavekortet skal medbringes, enten digitalt eller udskrevet